Veelgestelde vragen

BESTELLEN & BEZORGEN

EEN PRODUCT OF MAAT IS UITVERKOCHT, IS DEZE BINNENKORT WEER BESCHIKBAAR?

Dit product of deze maat kan nog binnenkomen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer het weer leverbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met een van onze winkels, voor de winkelvoorraad.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?

We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland en België is de geschatte levertijd 1 tot 3 dagen nadat deze is verzonden.

WAAR KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING VINDEN?

Zodra je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

Binnen Nederland en België is het verzenden van je bestelling gratis. Voor een bestelling buiten deze landen vragen we je contact op te nemen met: info@elvyfashion.nl

WAT DOE IK WANNEER MIJN BESTELLING INCOMPLEET OF BESCHADIGD IS?

In dat geval vragen we je om contact op te nemen met Elvy support. Dit doe je door een mail te sturen naar info@elvyfashion.nl met je ordernummer en de klacht met een eventuele foto. Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere keren wordt geleverd. Mocht dit bij jouw bestelling het geval zijn dan wordt je hier van te voren over geïnformeerd, het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code van DHL die je per mail krijgt.

IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING TE ANNULEREN?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.

WANNEER MAG IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Bij Elvy Fashion heb je 30 dagen bedenktijd om je artikelen gratis te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

KAN IK MIJN PRODUCT OMRUILEN?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren je om het artikel dat je wilt omruilen terug stuurt en een nieuwe bestelling plaatst.

KAN IK ITEMS UIT DE SALE RETOURNEREN?

Ja, ook artikelen die in de SALE zijn kunnen worden geretourneerd.

OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?

Je kunt bij Elvy Fashion betalen met de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Credit card, PayPal & Klarna.

HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS DOORGEKOMEN?

Zodra de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging in je mail. Mocht je deze niet hebben ontvangen kan dat komen omdat er een verkeerd e-mailadres is ingevoerd, neem hiervoor contact met ons op via onze live chat of mail naar info@elvyfashion.nl.

IK HEB VIA KLARNA BETAALD, KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Dat is geen probleem, zodra wij jouw retourzending hebben verwerkt, wordt het bedrag via Klarna weer naar je terug gestort.

This is a standard cookie notice which you can easily adapt or disable as you like in the admin. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.